Dobre białko na masę mięśniową

Odpowiednia dieta z białkiem serwatkowym
Regularne treningi to dopiero połowa sukcesu w drodze do pięknej i wysportowanej sylwetki. Drugim ważnym czynnikiem mającym wpływ na budowę masy mięśniowej jest odpowiednia dieta. Jadłospis osoby, która chce wyrzeźbić pokaźną muskulaturę musi zawierać odpowiednią ilość białka. Uznaje się, że jednym z najlepszych białek na dietę sportowca jest białko serwatkowe. Serwatkowe białko na masę mięśniową składa się z tak ważnych aminokwasów jak leucyna, izoleucyna czy walina. Mają one niebagatelny wpływ na budowę masy mięśniowej naszego organizmu. Dzięki nim bardzo szybko przybieramy na suchej masie mięśniowej.

Odpowiednie ilości białka serwatkowego pozwalają również regenerować mięśnie. Przeciwdziała ono również procesom katabolicznym zachodzącym w naszym organizmie. Najprościej rzecz ujmując opóźnia się w ten sposób rozpad mięśni. Stosowanie białka serwatkowego bezpośrednio po treningu zahamowuje proces rozpadu tkanki mięśniowej. Na rynku możemy znaleźć gotowe preparaty zawierające białko serwatkowe. Należą do nich przede wszystkim koncentraty, izolaty oraz hydrolizaty. To jaki rodzaj białka serwetkowego stosować w głównej mierze powinno być uzależnione od tego jakie efekty chcemy osiągnąć.

Może Ci się również spodoba

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *