Dieta na zwiększenie masy mięśniowej

Dieta na przyrost tkanki mięśniowej
Niestety nasze mięśnie nie są zbudowane ze składników zawartych w piwie, słodkich czy słonych przekąskach. Osoby, których głównym celem jest uzyskanie pięknie wyrzeźbionej sylwetki powinny postawić na odpowiednio sporządzoną dietę. Głównym budulcem naszych mięśni jest białko i to właśnie tego produktu należy szukać. Polecamy więc jajka zawierające sporą ilość białka i ogólnie rzecz biorąc nabiał. Najlepiej postawić na specjalne suplementy zawierające spore ilości łatwo przyswajalnego białka. Dieta na zwiększenie masy mięśniowej musi być również sporządzona pod odpowiednim kątem zapotrzebowania na kalorie przez nasz organizm.

W przeciwieństwie do diety redukcyjnej dieta na masę powinna zawierać więcej kalorii niż jesteśmy w stanie zużyć. Pamiętajmy bowiem, że trenowane mięśnie pracują również po wysiłku fizycznym. Ponadto dieta na zwiększenie masy mięśniowej powinna składać się z co najmniej 6 posiłków dziennie. chodzi o to by cały czas naszemu organizmowi dostarczać paliwo do pracy. Tylko w ten sposób będziemy mogli cieszyć się pięknie wyrzeźbioną sylwetką. Jak widać stosowanie diety na przyrost masy mięśniowej wymaga nieco dyscypliny.

Może Ci się również spodoba

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

nutrition4you.pl download