Ćwiczenia na pośladki.

Zgrabne uda i pośladki to marzenie wielu kobiet. Ich odpowiedni wygląd wpływa korzystnie na kobiecą samoocenę. Wygląd tych partii ciała można znacząco poprawić już w krótkim czasie.

Przede wszystkim systematyczność.

Żeby łatwo i w krótkim czasie osiągnąć zamierzone efekty, trzeba przede wszystkim opracować plan ćwiczeń i wykonywać je systematycznie, a także wyeliminować z diety tuczące i powodujące opuchliznę potrawy.

Ćwiczenia na ładną pupę.

Każde ćwiczenia należy rozpoczynać od krótkiej rozgrzewki, przygotuje ona mięśnie na właściwy wysiłek. Starajmy się więc rozruszać każdą partie ciała, aby było one przygotowane do dalszej pracy. Pomóc w tym mogą przysiady lub kilkuminutowy lekki jogging. Bardzo ważne jest, aby wykonywać rozgrzewkę z umiarkowaną intensywnością.

Jeśli ćwiczenia będą wykonywane systematycznie, zauważalne efekty pojawia się w szybkim czasie. Trzeba ćwiczyć co drugi dzień wykonując trzy serie po 15 powtórzeń.

Ćwiczenia, które poprawią kształt pośladków, to:

1. PRZYSIADY.

Trzymając w swoich dłoniach piłkę, lekko ją ściśnij, a następnie wyciągnij ręce przed siebie. Stań na palcach stóp, kolejno wykonaj przysiad, mocno dociskając przy tym pięty do podłogi i pilnując, by kolana nie wychodziły przypadkiem przed linię stóp. Następnie wyprostuj się i ponownie stań na palcach, mocno napinając pośladki.

2. BOCZNY STEP-UP.

Stań bokiem do steppera, opierając na nim swoją prawą stopę. Przeskocz na drugą stronę urządzenia w ten sposób, aby teraz kolejno spoczywała na nim lewa noga. Aby wzmocnić efekt, możesz również podwyższyć stepper przy pomocy specjalnych podkładek. Ćwiczenie będzie wtedy trudniejsze, ale bardziej efektywne.

3. UNOSZENIE BIODER.

Połóż się na plecach i ugnij nogi. Stopy i lędźwie powinny być „przyklejone” płasko do podłoża. Z tej pozycji unoś biodra w górę, mocno napinając pośladki, a następnie powoli opuszczaj je na podłogę. Pamiętaj również o stałym napinaniu mięśni ud. Możesz utrudnić to ćwiczenie, odrywając jedną stopę od podłogi – cały ciężar będzie się opierał wówczas na drugiej nodze.

 

You may also like...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *